כמה עולה שיפוץ מעליות

שיפוץ מעליות

מעלית היא כלי הכרחי בכל בניין מודרני, וככזו עלינו לשפץ אותה מפעם לפעם

כיצד היו נראו חיינו ללא מעליות? קשה לחשוב על כך במונחים של החברה שבה אנחנו חיים כיום. המעלית היא זו שהפכה את גורד השחקים לאפשרי, עוד לפני שהוא הפך פופולארי. רובנו כל כך תלויים במעליות בחיי היום יום שלנו, שכל תקלה בהן משבשת את החיים שלנו ללא היכר. בהתחשב בחשיבותה בחיי היום יום שלנו, ברור שעלינו לבצע שיפוץ מעליות מפעם לפעם במעליות המרכזיות של חיינו, והשאלה המובנת מאליה שקשורה בכך היא כמה זה עולה. חשוב לציין שהמחירון שיצוין כאן הוא מחירון כללי, והמחיר שייגבה מכם על שיפוץ המעלית תלוי קודם כל במצבה של המעלית ומצבו של הבית, באופן השיפוץ שנחוץ לכם וכמובן שגם במחירון הפרטי של כל חברת מעליות אליה תפנו. שיפוץ מעלית הידראולית עולה אחרת משיפוץ מעלית חשמלית, ושיפוץ מעלית נוסעים שקופה ויוקרתית בוודאי יקר יותר משיפוץ של מעלית משא פשוטה.

שיפוץ מעליות

כמה עולה שיפוץ מעליות? המחיר תלוי בסוג המעלית ובסוג השיפוץ

  • אחד הצרכים הבולטים בשיפוץ מעליות הוא כל מה שנוגע לדלת המעלית. חברת מעליות ממוצעת תגבה על החלפה והתקנה של דלת אוטומטית חדשה סכום שנע בין 7,800-10,000 ₪. אם מדובר בדלת כנף שאינה אוטומטית טווח המחירים הוא 4,800-8,000 ₪.
  • אם ברצוננו לבצע שיפוץ מעליות שיכלול גם החלפה של הלוח האלקטרוני של המעלית, אנחנו מסתכלים על שיפוץ שיעלה לכל הפחות 16,000 ₪, ויכול להגיע גם ל-36,000 ₪. אם ברצוננו להחליף את הכבלים של המעלית, המחיר הממוצע הוא 10-20 ₪ למטר כבל.
  • במרבית המקרים, שיפוץ המעלית כולל גם שיפוץ פנימי, ושיפוץ שכזה עם ציפוי מחדש של פנים המעלית בפלסטיק/עץ/נירוסטה יכול לעלות לנו בין 2,000-6,500 ₪.

פנייה לחברת מעליות עם רצון מסודר וברור ועם צורך מדויק של שיפוץ היא תמיד רעיון טוב

כדאי להבין מה הצורך המדויק שלנו מבחינת שיפוץ מעליות לפני שאנחנו פונים לחברת מעליות בנושא. כשאנחנו עושים זאת, נוכל לדעת בערך מה טווח המחירים שעלינו לשלם על העבודה כולה ולא נלך שולל אחר מחירים לא ריאליים.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן