כמה עולות גדרות מתכת?

גדרות מתכת

גדרות מתכת נחשבות לגדרות הטובות יותר שיש. מלבד העיצוב שעליו עוד אפשר לחלוק, כיוון שהוא צריך להתאים לעיצוב הקיים באותו המקום אותו הגדר מגדרת, אין ספק כי מדובר בגדרות הכי מוצלחות שיש בגלל החוזק והעמידות שלהן. זה הזמן להבין כמה פרטים חשובים על גדרות מתכת.

כיצד בונים גדרות מתכת?

גדר מתכת מתחילה כמו כל מוצר מתכת אחר בתור חומר גלם מתכתי שמומס ונוצר ממנו תבניות. בניגוד למוצרים קטנים שיכולים להיווצר ממתכת שמומסת על ידי תבנית, גדר מתכת היא מוצר גדול הרבה יותר ולכן היא מורכבת מכמה מוטות וחלקי ברזל שמולחמים יחדיו. ההלחמה כמובן תהיה הכי חזקה שיש כדי להבטיח שהגדר תהיה חזקה במיוחד ותעמוד בפני כל פריצה אפשרית. גדר מתכת תעבור לאחר מכן ליטושים כדי להעלות את האסתטיקה שלה עד כמה שניתן.

מה היתרונות של גדרות מתכת?

  • גדר מתכת נחשבת לגדר החזקה ביותר שיש. אמנם יש גם גדרות פלסטיק דחוסות שנחשבות לחזקות מאוד, יש גדרות עץ שיכולות לעמוד בחבטות חזקות וקשה מאוד לפרוץ אותן, אך בסופו של דבר מתכת היא החומר החזק ביותר בפער ניכר. גדרות מתכת יכולות להיות חזקות מאוד אפילו כשהן אינן מגיעות במקשה אחת כלומר מספר מוטות ברזל שמחוברות יחדיו.
  • העובדה שגדרות מתכת יכולות להות בצורה של סורגים תורמת מאוד לאווירה פתוחה. כאשר בוחרים גדרות מסוגים אחרים ורוצים לקבל פרטיות, למעשה יש צורך להחליש את הגדר. עם זאת כאשר בוחרים גדרות מתכת אין בכך צורך כיוון שהיא תישאר חזקה מאוד לאורך זמן.
  • גדרות מתכת יכולות להיות מעוצבות מאוד. אפשר לבחור גדרות מתכת בכל מיני צבעים כיוון שיש מתכות שקל מאוד לצבוע כמו למשל אלומיניום, וזאת בשל המרקם החלק שלו. כמו כן העמידות של הגדרות הופכת אותן לאיכותיות לאורך זמן, מה שגם שומר על העיצוב שלהן.

מה החסרונות של גדרות מתכת?

אין ספק כי כל המעלות של גדרות מתכת יכולות לשכנע אתכם שזו הגדר הכי טובה שיש אך חשוב לזכור כי ההתאמה צריכה להיות אישית. יכול להיות שגדר מתכת לא תתאים לעיצוב של הגינה שלכם מכיוון שכבר יש לכם פרגולה מעץ או שער חשמלי מעץ. במצב כזה אתם חייבים להתאים את הגדר לעיצוב כדי שלא תהיה צרימה בהרמוניה. כמו כן גדר מתכת נחבשת ליקרה מאוד ביחס לגדרות מסוגים אחרים וזה גם שיקול שחשוב לקחת בחשבון.

כמה עולות גדרות מתכת?

גדרות מתכת יכולות לעלות למטר אחד בין 300 ועד אלפי שקלים. חשוב לזכור כי ככל שהגדר תהיה גדולה יותר כך המחיר יהיה זול יותר עבור מטר אחד. המחיר מושפע מהעיצוב של הגדר, מהאיכות שלה וכמובן גם מהחברה שדרכה תקנו. יש צורך לשלם גם על ההתקנה בנפרד אם כי את ה נתון הזה יש לבדוק באופן פרטני בכל אחת מההתקשרויות עם החברות. כדי להוזיל את העלויות מומלץ לבצע סקר שוק מעמיק וכמובן לא לבחור רק לפי המחיר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן