כמה עולה שירות אחסנת רהיטים?

בעידן של היום אנשים נוטים לאגור מוצרים – אם כתחביב, אם כצורך עסקי ואם כמענה לצורך שהמציאות מכתיבה, ועל כן אין זה מפתיע לראות שברוב הבתים הפרטיים ניצב בחצר מחסן, כזה שמאחסן מחוץ לבית מגוון פריטים שאינם שמישים אך שעדיין רצויים, ולו כי מחכים למועד מיוחד שבו הם יחזרו להיות רלוונטיים. עם זאת, המחסן בגינה אינו תמיד מספיק, וכשזה המקרה טוב לדעת שקיימים מחסנים חיצוניים שבהם אפשרי לאחסן כל מה שרק רוצים, ופה ניתן למצוא בקלות לא מעט יתרונות, אך לא בכך ניגע כעת, אלא בעלות האחסון, וכדי שנישאר ממוקדים נבחר לדבר על עלות האחסון של רהיטים.

סיטואציות שמובילות לאחסן רהיטים

רגע לפני שניגע בעלויות שמתייחסות לשירותי אחסנת רהיטים, נעצור להסביר מדוע מאוד ייתכן שיום יבוא וגם אתם תמצאו את עצמכם מחפשים להיעזר בשירות שכזה. להלן 4 סיטואציות נפוצות:

  1. אנשים רוכשים רהיטים במבצע, אך הבית שלהם מצוי בתהליכי בנייה.
  2. אנשים ירשו רהיטים יוקרתיים אך עדיין צרכים למצוא פתרון לריהוט הנוכחי.
  3. אנשים עובדים ברסטורציה (שיפוץ רהיטים) ועל כן צרכים מקום לאחסן רהיטים שנמצאים בתהליכי עבודה, או כאלו שהלקוחות לא הגיעו לאסוף.
  4. אנשים עוברים לדירה זמנית שכבר מאובזרת בריהוט, ועל כן צרכים מענה עבור הריהוט האישי.

פרמטרים שמשפיעים על עלות האחסון

אין זה הגיוני שאדם שיש לו מכולה מלאה בפרטי ריהוט ישלם כמו אדם שרק מבקש לאחסן את הסלון הפרטי, ועל כן המחירון צריך להתחשב בשטח האחסון הרצוי. כמו כן, רצוי להכניס למשוואה מגוון משתנים שמשפיעים באופן עקיף על גובה ההוצאה – להלן 5 פרמטרים שמוטב לבדוק:
• האם המקום יודע להציע שירותי הובלה (לרוב יוצא יותר זול מאשר שירותי הובלה חיצוניים).
• האם המקום מציע שירותי אבטחה איכותיים (מאפשר להיות רגועים).
• האם המיקום של המחסן קרוב למקום המגורים, במיוחד אם מדי פעם מבקשים לבקר במקום. מדוע? חוסך דלק וזמן.
• האם אפשרי לחלוק מחסן עם לקוח נוסף ובכך לחלוק בעלויות.
• האם נדרשים (ומוצעים) תנאי אחסון מסוימים, למשל כאלו שמציעים בקרת אקלים.

מצאתם את ההצעה הטובה ביותר – מה עתה?

לאחר שהשוויתם ומצאתם את שלושת האופציות המובילות, יש להתחיל לקבל החלטה, ופה נסייע לכם להבין אלו דגשים נוספים מוטב להכניס למשוואה. ובכן ראשית יש להשוות בין רמת האיכות של המחסנים ואף רצוי לשאול את בעלי העסק כיצד הם מוודאים שהריהוט שנחשב עדין לא יינזק מרטיבות, מלחות ומטמפרטורות קיצוניות. עוד ראוי לבחון באלו שעות ניתן לגשת לציוד, מי רשאי לגשת לציוד שלכם, כיצד מוודאים את זהות בעלי הגישה (בכדי למנוע מנוכלים לנכס מה שאינו שלהם) ואף רצוי לבדוק לאיזו תקופה נדרשים להתחייב ומהו פרק הזמן המינימלי שבו ניתן להכריז שאוספים את הפריטים השונים. בהצלחה!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן