כמה עולים שערי בטיחות לילדים

שערי בטיחות

שמירה על בטיחות ילדיכם היא בראש מעייניכם. רכישת שער בטיחות לילדים היא רכישת מוצר בסיסי, חיוני, שלא ניתן ואסור לוותר עליו. לרשותכם מבחר גדול ועשיר של סוגי שערים.

שערי הזהב

"שער הזהב" של השערים הוא שער ענק, מודולארי, ששומר על הילדים בכל אחד מחברי הבית ואפשר ליצור באמצעותו מתחם משחקים מאובטח. ניתן להסתייע בו כשער בטיחות לפתחים גדולים עד 3.8 מטר, לתחום אותו סביב לקמין הבוער. הוא בנוי משש צלעות וכל אחת מהן עשויה לשמש כשער. השער עשוי מתכת מצופה בצבע מונע חלודה והיא עמידה לאורך זמן. מחירה- 749 ₪ שומר ומגן על ילדיכם ולכם הוא מקנה שקט וביטחון.

שערים עמידים וזולים

ישנם, שערים זולים יותר שמחיריהם נעים בין 250 ל 465 ₪. יש שער בטיחות לילדים שמתאים לגרמי מדרגות עליונים ותחתונים ולסגירת מסדרונות צרים. השער נפתח לשני הכיוונים ונסגר באופן אוטומטי. מדובר בשער חזק ועמיד ביותר שאין צורך בקדיחה או בהברגה על מנת להתקינו.

שערי בטיחות מעץ

יש גם שערים מעץ בשילוב מתכת, המתחבר אל הקיר בקדיחה. מדובר בשער מעוצב אבל בעיקר בטיחותי. אף שניתן לפתוח אותו לשני הצדדים יש בו מנגנון המאפשר פתיחתו לצד אחד ליתר בטיחות. מחירו 465 ש"ח

לא מתפשרים על שער בטיחות לילדים

כשאתם מתכננים את הבית, קל וחומר בית שיש בו מפלסים אחדים ומדרגות המובילות אליהן ומהם, חשוב להידרש אל נושא הבטיחות בקפידה רבה. בכל מקום שאליו עשויים ילדים קטנים להגיע בזחילתם- יש הכרח להציב מחסום בכלל ושער בטיחות בפרט.

חשיבות המבנה

כאשר בוחרים שער חשוב לוודא כי אין בו פינות חדות. כי החיבורים שלו מוגנים אף הם. כי אין בו מרווחים שבהם עלול להיתפס חלילה ראשו של הפעוט ואף גופו. אל תהססו להתייעץ עם אנשי מקצוע ועם מומחים לתחום זה העשויים להעשיר אתכם מהניסיון שלהם ושל לקוחותיהם.

תועלת תמורת מחיר

במונחי עלות- תועלת גם מחיר של מאות שקלים אחדות הוא מחיר כדאי, מחיר אטרקטיבי, מחיר שווה מכל בחינה לשלם. מחיר שצריך לשלם. מי שמגדלים ילדים יכולים להעיד על כך שכבר בחודשי חייו הראשונים תינוק זוחל ועשוי/עלול להגיע לכל פינה בבית ואף להתחיל, לא עלינו, לזחול ולטפס על מדרגות. כאשר נמנעת מילדים קטנים גישה באמצעות מחסום ושער שנסגר היטב, עם מנגנון סגירה איכותי ובטיחותי, אתם יכולים להיות בטוחים כי הילד שלכם מוגן ושמור לבטח.

לסיכום

היצע מגוון של שערים מאפשר לבחור שער שמשתלב בקו העיצובי של הבית הן מבחינת החומר שממנו הוא עשוי והן מבחינת עיצובו. ראוי להידרש להוצאה זו כמו אל הוצאה של כל מצרכי יסוד בסיסיים וחיוניים לבית ולמשפחה. כשם שאתם רוכשים לילד מוצרי הלבשה ומזון, שער בטיחות אף הוא מוצר נדרש וחשוב שיהיה בסל המצרכים והמוצרים הבסיסיים ביותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן