כמה עולה טיסה ללונדון?

פסל של ווינסטון צ'רצ'יל על רקע הביג בן - רק בלונדון

פסל של ווינסטון צ'רצ'יל על רקע הביג בן - רק בלונדוןבבירה הבריטית ישנם אינספור מוזיאונים, פארקים, שווקים ומבנים המחייבים ביקור. מזג האוויר בלונדון קריר לאורך מרבית חודשי השנה, שלא לומר אפילו קר מאוד. לונדון עשויה להיות בחירה מרעננת כיעד לחופשה בחודש אוגוסט. בשעות אחר הצהריים תצאו מנמל התעופה בישראל החמימה ובלילה תנחתו לעיר גשומה. ללונדון ניתן להגיע בכל ימות השנה – המגיעים בחודשי קיץ יהנו מהסיכוי לימי שמש נעימים בעוד שמי מכם שיבחר להגיע בחודשי החורף, עשוי לגלות כי כל יציאה מהבית היא משימה של ממש המצריכה התעטפות בשכבות בגדים. בעיר מגוון רחב של אטרקציות ומקומות תיירותיים, כגון: רחוב אוקספורד בו תמצאו שפע של חנויות ומותגים, מרכזי קניות מהגדולים בעולם, הופעות באולמות ענק ומשחקי כדורגל (אם תזכו להגיע בעונה הנכונה).

האם זה משנה באיזה שדה תעופה ננחת?

לונדון היא תחנת מעבר מרכזית בין אמריקה לבין אסיה. בגלל התעבורה הרבה, לונדון מציעה לבאים בשעריה שלושה נמלי תעופה – הית'רו, סטנסנד וגטוויק. הית'רו הוא הגדול והמפורסם מבין השלושה, ובו תמצאו חמישה טרמינלים גדולים ומרווחים. נמל התעופה הבין לאומי והרשמי של הממלכה המאוחדת, משמש את תושבי בריטניה לטיסות פנימיות ולטיסות ליעדים קרובים כמו אירלנד. שדה התעופה סטנסנד מיועד בעיקר לטיסות שכר וטיסות פנים, בו ינחתו הרבה טיסות המגיעות מישראל. אתם יכולים לסמוך על האנגלים בכל הנוגע לסדר ואירגון. בכל אחד משדות התעופה תמצאו שילוט והכוונה פשוטים, שיקלו עליכם לאתר את תחנת המוניות או רציף הרכבות הסמוך. אגב, קחו בחשבון שעלות כרטיס הרכבת לעיר וממנה עשוייה לנוע סביב כמה עשרות פאונד, לכן מומלץ להצטייד בכרטיס מבעוד מועד.

מהו טווח המחירים לאדם יחיד בעונות השיא והשפל?

בעונות השפל, שהן עונות החורף הגשומות, הטיסות ללונדון יהיו הזולות ביותר. בעונה זו מחירי טיסת הלוך ושוב ללונדון ינועו סביב כ-400$ לאדם. בעונות השיא, המחירים יכולים אף להמריא ל-800$ ויותר. בעונות המעבר, ספטמבר-אוקטובר ומאי-יוני מחירי הטיסות נעים בין 600$ ל-700$. את המחיר הכללי של החופשה ניתן להוזיל על ידי הזמנת חבילה הכוללת לינה. גם כאן, יש לקחת בחשבון את אלמנט התחבורה. הטיוב – הרכבת התחתית – של לונדון, היא דרך נפלאה להגיע ממקום למקום אך אם תוכלו לשהות במלון הנמצא במרחק הליכה מנקודות מרכזיות בעיר, הדבר יקל עליכם את ההתמצאות.

אילו חברות תעופה מגיעות ליעד?

מכיוון שלונדון הינה עיר אירופית גדולה ומרכזית, כמעט כל חברות התעופה בעולם חולפות בה בדרכן ליעד זה או אחר. טיסות ישירות מישראל ללונדון מתופעלות על ידי חברות התעופה המרכזיות בישראל, אל על וארקיע, ועל ידי החברות בריטיש איירוויז, EasyJet ו- BMI. לעיתים קרובות, טיסות ללונדון מישראל יכללו עצירת ביניים, שכן ישנם הסכמים הדדיים על ידי חברות תעופה אחרות. אך אל דאגה, לא תידרשו לשהות שעות ארוכות בנקודת ההחלפה (קונקשן). לדוגמא, טיסה מישראל לרומא עם חברת אל איטליה ומשם ללונדון עם בריטיש איירוויז. בחזור אתם עשויים להיעזר בשירותי בריטיש איירוויז שיביאו אתכם לצרפת ומשם, טיסה לישראל עם איר-פראנס. דרך נפוצה להוזיל את עלויות הטיסה ללונדון היא לכלול עצירת ביניים בגרמניה או בהולנד, ולהיעזר בשירותיהן של חברות התעופה המקומיות.

כיצד נוכל להוזיל את עלות הכרטיס?

הדרך הטובה ביותר לבדיקת האופציה הזולה עבורכם היא להיעזר בסוכן נסיעות מומחה שמכיר את השוק ויכול לבצע עבורכם את הבדיקות הנדרשות. ברוב המקרים, העמלה של סוכני הנסיעות מגולמת כבר במחיר הכרטיס, שאינו שונה משמעותית ממחירי כרטיסים הנרכשים ברכישה עצמאית באינטרנט.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן