כמה עולה הדברה לדירה בהרצליה?

הדברה לדירה בהרצליה

עלות הדברה נקבעת לפי גודל השטח, סוג החרקים שאיתם מתמודדים ודרישות מיוחדות של הלקוחות. במאמר הבא נתמקד באופן שבו מתמחרים שירות מן הסוג הזה בעיר כמו הרצליה, אך נבין מה אפשר לעשות על מנת לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על תוצאות גם במקומות אחרים בישראל

סוג החרקים והמזיקים שיש בהרצליה לא בהכרח דומה לחרקים או למקקים בצפון ובדרום. בגלל שהרצליה נמצאת באזור השרון, אחוזי הלחות הגבוהים משפיעים על אוכלוסיית החרקים והופכת מזיקים מסוימים לנפוצים יותר מאחרים.

תמחור שירותי הדברה

הדרך הנכונה להזמין מדביר היא לוודא שהוא מכיר את האזור ומביא בחשבון את המאפיינים המיוחדים שלו מבחינת תנאי אקלים, לחות, סביבה, קרבה לאתרי פסולת וכן הלאה. לאחר מכן, צריך לבצע השוואת מחירים בין סוגים שונים של שירותי הדברה. בשלב הזה, מגלים בדרך כלל פערי מחירים של עשרות אחוזים בין השירותים הקיימים.

מה משפיע על המחיר?

העלות של הדברה לדירה בהרצליה לא קבועה אלא משתנה. בשביל לדעת כמה אמורים לעלות שירותי הדברה מן הסוג הזה, צריך להביא בחשבון את הפרמטרים הבאים:

א. גודל הדירה ומספר החדרים – גודל הנכס במ"ר מהווה את הגורם המרכזי להשפעה על העלות של שירותי מדביר בהרצליה או בכל עיר אחרת בישראל. בשביל לתמחר נכון שירות מן הסוג הזה, מביאים בחשבון את גודל הדירה ואת מספר החדרים. גודל הנכס במ"ר אמור לסייע למדביר לתמחר את השירות ואף להעריך בכמה חומרי הדברה הוא צריך להשתמש.

ב. סוג החרקים – יש הבדל בין הדברה כללית ותקופתית לבין שירותי הדברה שאותם מזמינים כדי להתמודד עם חרקים ספציפיים. ברוב המקרים, ההבדל הכי משמעותי הוא בין הדברה של חרקים, מקקים ומזיקים לבין הדברה של זוחלים ונחשים. אם רוצים להדביר את הסוגים השונים של החרקים והמזיקים, צריך לתאם מראש את השירות הרלוונטי ולוודא שהמדביר מתמחה בכך.

ג. דרישות מיוחדות של הלקוחות – שירותי הדברה מתומחרים על פי הדרישות של הלקוחות. דרישות מיוחדות יכולות להיות למשל הזמנת מדביר בהתראה קצרה בגלל נוכחות של מכרסמים או זוחלים בבית, כמו גם הזמנת מדביר לבית שיש בו ילדים ותינוקות. ככל שהדרישות של הלקוחות יהיו מיוחדות יותר, כך סביר להניח שהעלות של שירותי הדברה תעלה – בעיקר מבחינת זמינות מבוקשת.

ד. הדברה בפנים או בחוץ – הדברה של חצר מתומחרת בנפרד מהדברה של הבית עצמו. בנוסף, אפשר להזמין שירותי הדברה רק לדירה או הדברה שכוללת בתוכה את המרפסת או הגג. היות ובחלל החוץ או הפנים יש חרקים שונים, גם שירותי ההדברה מתומחרים אחרת. 

טווח מחירים מקובל בתחום

הדברה של דירה יחסית קטנה בגודל של 60-90 מ"ר ועם 3-5 חדרים תעלה כ-400-700 ש"ח. בית פרטי של כמה מפלסים אפשר יהיה להדביר בעלות של 650-850 ש"ח ואף לקבל אחריות של שנה על הרחקת סוגים שונים של מקקים ונמלים. לשם השוואה, בהדברה של בתים גדולים במיוחד עם או בלי חצר מתמחרים את השירות לפי כמה עשרות שקלים לכל מ"ר בנפרד. 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן