כמה עולה הרמת סינוס?

הרמת סינוס

הרמת סינוס היא הליך רפואי המשמש כהכנה מקדימה להשתלת שיניים בלסת העליונה

ההשפעה של השיניים שלנו לרושם הראשוני שאנו מותירים, ולמראה הכללי שלנו היא עצומה. השתלת שיניים היא הליך במסגרתו אנו ממלאים את מקומה של שן שנפלה, בשן סינטטית העשויה מחומר מרוכב. חומר זה מעוצב בצורתה של השן, ומוברג אל עצמות הלסת. כך, במקום שיניים תותבות אנו יכולים לעשות שימוש בשיניים המחוברות לגופנו, ומהוות תחליף מושלם. הרמת סינוס היא הליך התומך בהשתלות שיניים בלסת העליונה. עם הגיל, העצם של הלסת, כמו שאר עצמות הגוף מאבדת מגודלה ומחוזקה. היכולת של העצם לשאת לחצים, משפיעה באופן ישיר על האפשרות שלה לקלוט את השתל. לכן, פעמים רבות לקראת השתלת שיניים יהיה צורך בתוספת לעצם הלסת העליונה, באזור הסינוס. תוספת זו היא מתחליף עצם סינטטי, או מחומר אחר, ומשמשת לשיפור הקליטה של השתל, תוך מזעור הסיכון של דלקת שתגרום לדחייה שלו.

מהם הגורמים המשפיעים על המחיר של הרמת סינוס

הרמת סינוס הינה כאמור הליך רפואי חשוב ביותר, אשר מהווה חלק מהותי בתהליך השתלות השיניים. ככל הליך הקשור לבריאות הפה, הרמת סינוס איננה זולה, וכרוכה בתשלום של אלפי שקלים. מחיר הרמת סינוס, תלוי במספר גורמים מרכזיים:
• הרמה סגורה או פתוחה: על פי המקרה הרפואי הספציפי, פעמים רבות הרופא יאלץ לבצע את ההרמה בצורות שונות. חלק מההרמות סינוס ניתן לבצע תוך חדירה לאזור מחלל הפה עצמו, וחלק יהיו חיצוניות. צורת ההשתלה תשפיע על המחיר בצורה ניכרת.
• אופי השתל: התחליף עצם בו נעשה שימוש עשוי להיות מעצם של חייה, חומר סינטטי, או פשוט חומר המגרה את העצם המקורית לגדול. אופי השתל משפיע בצורה ישירה על המחיר שלו, על אופי הטיפול הנדרש, ולכן על העלות של ההליך הרפואי כולו.

יש לבחור בעל מקצוע איכותי להרמת סינוס

חשוב להבין שהרמת סינוס איננה הליך רפואי פשוט כלל וכלל, והיא המוקד להצלחה של התקנת שתל עתידית. לכן, בחרו תמיד בבעל מקצוע מומחה לשם הרמת סינוס, כך שתוכלו להיות בטוחים שהסיכוי לדלקות מוזער ככל הניתן.

הרמת סינוס

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן