כמה עולה לרכוש פרגולות אלומיניום?

פרגולות מאלומיניום

פרגולות אלומיניום נותנות מענה על צרכים של לקוחות במגזר הפרטי והעסקי. הפרגולה היא פתרון קירוי והצללה משתלם לטווח הארוך. אפשר להתקין את הפרגולה פרגולות מאלומיניוםבמרפסת, בחצר, בגינה או על הגג. הפרגולה משפרת את איכות החיים ומעלה את ערך הנכס. היא מאפשרת שימוש נרחב בגינה או במרפסת גם במהלך הקיץ ותורמת לבידוד תרמי.

פרגולה ברמה גבוהה גם אינה דורשת תחזוקה מסובכת או יקרה. ההתקנה של הפרגולה מתבצעת על ידי אנשי מקצוע וכיום ניתן לבחור מבין סוגים רבים של דגמים ועיצובים. מעבר לכך, פרגולות אלומיניום מעוצבות במחשבה על צרכים דקורטיביים של הלקוח.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש מספר גורמים הקובעים את המחיר של פרגולות אלומיניום:

א. סוג הפרגולה – ההבדלים העיקריים הם בין פרגולות אלומיניום עם תריסים קבועים לבין פרגולות עם תריסים חשמליים.

ב. צורת הבנייה – אפשר לבנות פרגולה בשטח פתוח ואפשר לבנות אותה בהתקנה צמודה לבית. בנייה בשטח פתוח מחייבת עבודה קשה יותר ולכן המחיר גבוה, לעומת בנייה בהתקנה צמודה לבית שיכולה דווקא לחסוך בהוצאות ועלויות.

ג. תשתית ההתקנה – נהוג להבחין בין פרגולות המותקנות על גבי הקרקע לבין פרגולות הנבנות על הרצפה. ככל שמשטח התשתית יציב, מאוזן ונוח יותר, כך מחיר ההתקנה וההרכבה צפויים לרדת.

ד. תוספות – יש תוספות כגון קירוי פלסטי לפרגולה, רשת הצללה עבור הצדדים, כיסוי במבוק לפרגולה או רעפי חרס והעלות שלהם נעה סביב כמה מאות שקלים.

טווח מחירים

מחירן של פרגולות אלומיניום נע בטווח של 550-1,200 למ"ר עבור השלד בלבד. פרגולות חשמליות יעלו 1,000-1,600 ש"ח למ"ר כולל התקנה, כאשר חידוש הפרגולה אחת לשנה יכול לעלות 80-150 ש"ח. לצורך השוואה, פרגולות מעץ גושני עולות 450-1,000 ש"ח למ"ר בעוד פרגולה מעץ רב שכבתי עולה 800-1,600 ש"ח למ"ר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן