כמה עולה נסיעה במונית שירות מירושלים לנתב"ג?

מונית לנתב"ג

מונית שירות מירושלים לנתב"ג היא פתרון מעולה עבור תושבי האיזור ותיירים המגיעים לסביבה. הנסיעה היא ברכבים מאובזרים, מרווחים, מאווררים וגדולים. אפשר מונית לנתב"גלתכנן מראש את לוח הזמנים ולהגיע אל שדה התעופה הבינלאומי בלי לחץ.

הנהגים המופעלים על ידי חברות הסעות יודעים להקפיד על שירות אדיב ומחויבים לרמה גבוהה של קריטריונים. בנוסף, מוניות בירושלים פעילות לכל אורך השבוע ובמשך 24 שעות ביממה.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש מספר גורמים הקובעים כמה עולות מוניות לנתב"ג:

א. תעריף התחלתי – כל נסיעה במונית ספיישל רגילה כפופה לתעריף התחלתי של 12.30 ש"ח. למרות שבמונית שירות התעריף ההתחלתי הוא אינו רלוונטי, עדיין ניתן לראות את השפעתו על המחיר הממוצע.

ב. תוספת עבור מזוודה או מטען – יש חברות מוניות בירושלים הגובות תוספת עבור מזוודה או מטען, לעומת חברות שמעדיפות להחליט מראש על מחיר קבוע. העלות הממוצעת של התוספת עומדת על 4-5 ש"ח.

ג. נסיעה בכביש 6 – חברה הנוסעת דרך כביש 6 גובה תוספת של בערך 5 ש"ח.

ד. המתנה – שעת המתנה של נהג לאחר תחילת הנסיעה מתומחרת ב-90-100 ש"ח.

טווח מחירים

באופן עקרוני, מחיר ללא מונה הנקבע על ידי משרד התחבורה של נסיעה מירושלים לנתב"ג הוא 260-320 ש"ח. זהו המחיר עבור נסיעה במונית ספיישל והוא מייצג את הפער בין תעריף 1 לבין תעריף 2.

לצורך השוואה, נסיעה במונית שירות במשך 24 שעות כולל איסוף מבית הלקוח ובכיוון של ירושלים לנתב"ג (כולל מבשרת ונווה אילן) עולה בערך 70 ש"ח. ממצאים אלו מצביעים על האטרקטיביות של שירותי הסעות קבועים בהשוואה לשירות נסיעות ספיישל. מעבר לכך, נסיעה מאיזור אבן ספיר, אורה ועמינדב עולה 69 ש"ח לנוסע בעוד נסיעה מתחנת המוניות עולה 41 ש"ח בלבד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן