כמה עולה שירות מוניות לנתב"ג?

שירות מוניות לנתב"ג

כשאתם מתכוננים לטיסה שלכם, אתם צריכים כמובן לחשוב גם על ההגעה לשדה

כשאתם עומדים בפני טיסה לחוץ לארץ, יש לכם בוודאי לא מעט הכנות ולא מעט לוגיסטיקה לדאוג לה – אתם צריכים לוודא שפרטים רבים סגורים, הדבר כרוך גם בהוצאה כלכלית לא קטנה, ואתם מתכוננים לכך מבעוד מועד במטרה להפוך את הטיול שלכם לכמה שיותר מהנה. עם זאת, כל טיול שכזה מתחיל בשדה התעופה, ולשדה התעופה גם צריך להגיע איכשהו. בהתחשב בכך, ברור שהאופציה הטובה ביותר להגעה לנתב"ג היא באמצעות מוניות – כאשר שירות מקצועי של מוניות לנתב"ג ייקח אתכם מהבית, יעמוד בזמנים שלכם, ויוודא שאתם מגיעים לשדה לפי לוח הזמנים שלכם, בנוחות ובנסיעה איכותית. עם זאת, חשוב גם לדעת כמה שירות שכזה יעלה לכם.

 

כמה עולה שירות של מוניות לנמל התעופה? במה הדבר תלוי?

• במה המחיר תלוי? המחיר של שירות מוניות לנתב"ג תלוי בלא מעט פרמטרים, כאשר הפרמטר המשמעותשירות מוניות לנתב"גי ביותר הוא כמובן המרחק. ככל שאתם מגיעים מרחוק יותר, כך גם הנסיעה תהיה יקרה יותר מטבע הדברים – שכן מדובר בשירות של מוניות. במרבית המקרים, מוניות שנוסעות לנתב"ג פועלות לפי תעריף קבוע בהתאם למקום האיסוף, ולא על פי מונה – וכדאי לבדוק מה התעריף הזה מבעוד מועד, בטרם אתם בוחרים בחברת המוניות שתיקח אתכם לטיסה שלכם.
• אז כמה זה עולה? מוניות לנתב"ג משנות תעריף לפי מקום היציאה, כאשר שתי הדוגמאות הבולטות ביותר הן כמובן תל אביב וירושלים. מתל אביב וסביבתה, מחיר נסיעה לנתב"ג ינוע בדרך כלל בין 120 ל-150 ₪, בהתאם גם לשעה ביום. מירושלים המחירים הם דומים, אם כי גם כן בהתאם לשעה – המחיר יכול להגיע גם לאזור ה-200 ₪. ברגע שיוצאים מהטווח של כביש 1 המחירים עולים – כאשר ממקומות כמו חיפה או באר שבע המונית יכולה להגיע גם לאזור ה-300 ₪.

בהתאם למקום ממנו אתם מגיעים, כדאי לכם לוודא שאתם פונים לחברת מוניות מקצועית

שירות של מוניות לנתב"ג הוא הפתרון הנוח ביותר עבור הגעה לשדה התעופה, ואתם צריכים לוודא שאתם מקבלים אותו במחיר הוגן. בדקו מחירים לפני שאתם מקבלים החלטה, וכך תדעו שאתם מתחילים את החופשה שלכם ברגל ימין.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן