כמה עולה פרקט קוויק סטפ

פרקט קוויק סטפ

פרקט קוויק סטפ הוא אחד מהפרקטים הכי טובים שיש אך אל תתבלבלו, מדובר בחברה ולא בסוג מסוים של פרקט. הפרקטים של חברת קוויק סטפ משווקים בארץ על ידי יבואנים רשמיים ואתם יכולים ליהנות מהם כמו אלפי ישראלים אחרים. זה הזמן להבין כמה הוא עולה ומה משפיע על המחיר.

תלוי בסוג הפרקט

כמו שכבר אמרנו בשורות הפתיחה, פרקט קוויק סטפ הוא לא סוג מסוים של פרקט אלא חברה. היצרנית הגדולה והמובחרת הזו ידועה בכל העולם והיא מציעה פרקטים מעץ מלא, פרקטים סינטטיים, פרקטי למינציה, פרקטים דו שכבתיים, תלת שכבתיים, פרקט עמיד למים ועוד. כמובן שפרקט מעץ מלא לא יעלה כמו פרקט למינציה ופרקט למינציה לא יעלה כמו פרקט חסין למים. לכן אי אפשר לדבר על המחיר, שנע בין 150 ועד 600 שקלים למטר רבוע בממוצע, בלי לדבר על סוג הפרקט שאתם מעוניינים לקבל. אנו ממליצים לכם לקרוא על סוגי הפרקטים ולאחר מכן להבין מה מתאים לכן, גם לפי התקציב.

תלוי בכמות הפרקט

עוד אחד מהגורמים שמשפיעים מאוד על המחיר של הפרקט, אמנם פחות מהסוג שלו, הוא כמות הפרקט. את הפרקט קונים לפי מטר רץ ולא לפי מטר רבוע. הרוחב של הפרקט קבוע ואורך הפרקט המצטבר שתרכשו משפיע מאוד על המחיר. למשל, אם אתם צריכים פרקט לכל הבית זה יעלה לכם יותר מפרקט לחדר השינה בלבד אך המחיר צפוי להיות משתלם יותר בעבור מטר רץ אחד. לכן אם אתם לקוח גדול יותר שצריכים קנייה גדולה יותר של פרקט קווי סטפ, המחיר צפוי להיות נוח יותר. יחד עם זאת יהיה לכם יותר סיכוי לקבל הנחה אם רק תתמקחו, בגלל שאתם לקוחות גדולים יותר.

תלוי במשווק שלו

חשוב לזכור שכל חברה שמשווקת פרקט קוויק סטפ בארץ יכולה להציע מחיר משלה. המחיר יכול להיות גבוה בהרבה ממחירים של משווקים אחרים ולכן אתם חייבים לא רק להתמקח אלא לבצע סקר שוק. ככל שסקר השוק יהיה מעמיק ומקיף יותר כך יהיה לכם סיכוי טוב יותר לקבל מחיר הולם כפי שאתם מצפים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן