כמה עולות מוניות בתקופת החגים?

מוניות לנתב"ג

יש אנשים שאוהבים את הרכב הפרטי שלהם ויש אנשים שינסו להימנע מהזזה שלו מהחנייה בכל מחיר. יש אנשים שייסעו ברכבת, יש אנשים שייסעו במוניות שירות ויש אנשים שיבחרו להזמין מוניות אישיות שלהם, לקבוצות גדולות או קטנות. זה הזמן להבין מי האנשים האלו ולאן הם נוסעים במוניות.

מי מזמין מוניות בתקופת החגים?

אנשים רבים מעדיפים להזמין מוניות בעיקר בתקופת החגים מאשר להוציא את הרכב הפרטי שלהם. יש לכך סיבות רבות אך אפשר להבין את הסיבה הראשית מדוע זה כך בעיקר כאשר מבינים שמדובר בחגים, מהתקופות העמוסות ביותר בכבישים. אם אי פעם יצא לכם לנסוע בכבישי ישראל הראשיים לפני ערב חג כלשהו בוודאי תבינו מדוע זה סיוט. אנשים רבים נוסעים בכביש מה שיוצר פקקי ענק שלעתים יכולים לגרום לכם להתעצבן עד כדי כך שבערב החג כבר תהיו מותשים ולא נחמדים. אם נוסעים במוניות לכל הפחות אתם לא צריכים לנהוג בעצמכם.

כמה עולים שירותי מוניות בחגים?

חשוב לזכור שמעבר לעובדה שעם מוניות בחגים אתם לא צריכים להיתקע בפקקים, לעתים זה פשוט כלכלי יותר. בטח יבוא חכם ויאמר כי הדלק שלכם יעלה בוודאות פחות מאשר תשלום למונית אך מה עם חיפוש החנייה? מה עם התשלום על החנייה? מה עם איכות הנסיעה? אלו פרמטרים שמשפיעים על הבחירה בעיקר כשיש צורך במוניות לנתב"ג. הישראלים אוהבים לטייל בחגים ולכן מוניות לנתב"ג זה שירות נפות מאוד. המונית יכולה לעלות כמה מאות שקלים ואי אפשר לדבר על מחיר מדויק כיוון שהוא משתנה לפי פרמטרים רבים.

המחיר תלוי בעיקר במרחק וביעד

המחיר של מוניות לנתב"ג ובכלל מוניות בתקופת החגים מושפע מפרמטרים רבים כאשר העיקרי ביניהם הוא המרחק מהיעד והיעד עצמו. אם אתם צריכים להגיע לנתב"ג יש תעריף די קבוע לכל אזור. כך למשל מהעיר חיפה המונית תעלה 600-700 שקלים, מונית מתל אביב תעלה 200-300 שקלים וכן הלאה. חשוב לזכור כי גם סוג היעד משפיע הרי לא כולם נוסעים לנתב"ג. יש אנשים שירצו להיכנס לכבישי שטח מסוימים כדי להתחיל טיול עם המשפחה ואז המחיר יכול להיות גבוה יותר. למעשה המחיר מושפע גם מסוג המונית, יש מוניות ל-14 אנשים ויש מוניות ל-10 אנשים וכולי.

עוד גורמים שמשפיעים על המחיר

אז אמרנו שיש מוניות לנתב"ג שיכולות להיות ל-10 אנשים ויש כאלו ליותר, יש מוניות חדשניות יותר ויש פחות, אך זוהי רק התחלת הרשימה. יש פרמטרים רבים שישפיעו על המחיר כמו למשל האם מדובר במונית VIP שיש לה חידושים מתקדמים יותר כמו מסך טלוויזיה לכל נהג, המועד בו תבחרו לבצע את ההסעה כמו למשל האם זה יהיה בלילה או ביום, ביום חול או ביום שבת, וכמובן שגם התעריף של החברה עצמה הוא גורם שמשפיע מאוד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן