כמה עולים אלמנטים מברזל?

אלמנטים מברזל

כיצד ניתן לעשות שימוש באלמנטים מברזל?

בשנים האחרונות נכנסים לאופנה ביותר ויותר מקומות שימושים שונים באלמנטים מברזל. ברזל הינו חומר גלם בסיסי ביותר שאותו בני אדם מעצבים בצורות מגוונות כבר מאות בשנים. הטרנד שהתפתח בשנים האחרונות כולל עיצובים מיוחדים שיכולים להתאים למעשה כמעט לכל מקום בבית ובמקומות נוספים. לדוגמא, בעלי בתים פרטיים רבים מצטיידים בשערי ברזל דקורטיביים בצורות שונות. כמובן שגם הצירים העמודים והמסילות לשערים אלו מיוצרים מברזל בהתאם. דוגמא אחרת היא שימוש בברזל עבור מעקות מעוצבים בגרמי מדרגות בתוך הבתים עצמם או לחלופין כמעקות לגגות גבוהים.

מחירים של אלמנטים מברזל לשימושים שונים

  • מעקות מברזל – אחד השימושים הנפוצים באלמנטים מברזל הוא עבור בנייה ועיצוב של מעקות. מחירים של מעקות מברזל משתנים מאוד ותלויים בסוג הברזל – האם הוא מגולוון או לא מגולוון, גודל המעקה, סוג העיצוב של המעקה ושילוב שלו עם חומרים נוספים כמו זכוכית או עץ. מחיר של מעקה ברזל מתחיל מ-400 ₪ למטר ויכול להגיע לכאלף שקלים עבור מעקה מעוצב.
  • שערים מברזל – שימוש נפוץ נוסף בברזל הוא עבור שערים לבתים, שערים לחניות משותפות או פרטיות וכדומה. מחירו של שער ברזל חשמלי בסיסי ללא תוספות מיוחדות נע בין 500 ל-1200 שקלים למ"ר, בעוד שער חשמלי מברזל מעוצב יכול לעלות גם 2000 שקלים למ"ר.
  • אלמנטים נוספים – מחירם של אלמנטים מברזל אחרים משתנה מאוד כתלות בסוג הברזל, סוג השימוש בו ומורכבות העיצוב. ככלל, מחירו של מוט ברזל פשוט הוא 25-20 שקלים למטר, מחיר של סורגים מברזל הוא כמה מאות שקלים בודדים ואילו מחירים של מבנים מורכבים יותר כמו פרגולות מברזל נעים בין 500 לאלף שקלים חדשים.

נסו לחסוך בעלויות

כאשר אתם רוכשים אלמנטים מברזל, בין אם מדובר באלמנטים מעוצבים, מגולוונים, משולבים עם חומרים אחרים או האלמנטים הפשוטים ביותר, נסו לחסוך בעלויות. חיסכון בעלויות יכול להיות על ידי השוואת מחירים פשוטה בין כמה חברות לפני שמחליטים על רכישה מחברה ספציפית. דעו כי חלק מהחברות מייבאות את הברזל מחו"ל באופן ישיר באופן שמקטין את העלויות ואת המחירים בהתאם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן