כמה עולה השתלת שיניים?

השתלת שיניים

רבים וטובים נוטים לבחור את רופא השיניים ואת השירות הדרוש ממנו בהתאם לגובה העלויות. אז כמה באמת עולה השתלת שיניים או נכון יותר לשאול מה משפיע על העלויות והאם אתם מוכנים לעמוד בהם?

בשורות הבאות ננסה להביא לכם סקירה ופירוט אודות מחיר של השתלות שיניים. חשוב להבין כי ישנם לא מעט גורמים שמהווים השפעה ישירה ועקיפה על המחיר ורצוי להבין אותם מראש, לפני שנכנסים להרפתקה כזו או אחרת עם רופא שיניים רק בגלל שעל פניו הוא היה זול בכמה מאות שקלים.

 

מה משפיע על מחיר של השתלות שיניים

את הגורמים המשפיעים על המחיר ננסה לפרק לגורמים ובפעם הבאה שתגיעו לרופא השיניים לבירור אודות מחיר השתלות השיניים תוכלו להבין האם ישנה הצדקה למחיר אותו הוא דורש, והאם בכלל יש מקום למיקוח.

  • רופא השיניים שלכם – אולי לא תופתעו לשמוע כי הגורם הראשוני וכנראה המשפיע יותר מכל על העלות הוא רופא השיניים עצמו. יהיה מי שיהיה בעל ניסיון רב יותר, בעל ידע מקצועי והכשרות רבות בתחום, שידרוש יותר כסף עבור הזמן שלו. אמנם קשה מאוד לתהות על קנקנו של הרופא ולהבין לעומק את איכות ההכשרות אותן עבר, אך ישנן סיבות מספיק טובות לגבות יותר שגם אתם יכולים לרדת לעומקן. לדוגמה, אם רופא השיניים שלכם הוא בעל מומחיות בהשתלות שיניים אז זוהי סיבה מספיק טובה לשלם יותר. עם זאת, יש לציין כי בישראל אין התמחות שכזו ורק בחו"ל ניתן ללמוד זאת לעומק. כמובן כי אין דין התמחות באוניברסיטה או מכללה מבוקשת בארה"ב לזאת במכללה אזוטרית ושכוחת אל במקום לא ידוע..השתלת שיניים

    אם נרצה להיכנס לעובי קורת המחירים של שעת הטיפולים אז נאמר כי רופא חסר ניסיון יכול להעניק לכם בדיקה חינמית לצד שעת עבודה זולה יותר אותה יתמחר ב100-300 ש"ח, בעוד רופא עם ניסיון יעמוד על 350-600 ש"ח לשעה ורופאים מומחים יגבו בין 600 ש"ח ועד 1500 ש"ח. קחו זאת בחשבון כאשר תקבעו את התור אצל הרופא.

  • איכות השתלים והחומרים מהם עשויים – מלבד רופא השיניים שלכם, אולי הגורם החשוב ביותר הוא השתל שיכנס אליכם לחלל הפה, ובתקווה יישאר שם למשך שנים רבות. כיצד ניתן לפעול למען התוצאה המבוקשת? כדאי לבחור בשתלים המיוצרים בישראל, אירופה או ארה"ב, בעלי תו תקן מחמיר ומסוג איכותי כמו זירקוניה או טיטניום. כמובן שמחיר של שתלים איכותיים יותר יהיה גבוה יותר אך כך גם הזמן שיבלו אצלכם בפה. זהו בדיוק המקום לומר כי מי שיקנה בזול עתיד לשלם ביוקר ולבצע השתלה נוספת כעבור זמן קצר. כאשר נפרוט את מחיר השתלים נגלה כי שתל איכותי מאוד יאמיר לסכום של 3500 ש"ח (ללא עבודה), בעוד הזולים מאוד ינועו בין 750-1250 ש"ח.
  • מצב חלל הפה והשיניים שלכם – אין דינו של אדם בריא, אשר שומר בקנאות על חלל הפה שלו, כדינו של מי שחוטא בהזנחה מחמירה ושיניים מרקיבות. ככל שנקודת הפתיחה שלכם טובה יותר והשיניים שלכם בריאות יותר כך תצטרכו פחות טיפולים ותהיו צפויים לשלם פחות עבור השתלות שיניים. לכן, טיפ לחיים הוא לשמור על השיניים ככל הניתן, עם צחצוח פעמיים ביום לצד ניקיון באמצעות חוט דנטלי, ביקורים תכופים אצל השיננית וביקורת אחת לחצי שנה אצל רופא השיניים.

את מצב השיניים קשה לתמחר אך כאשר המצב בכי רע ויצריך טיפולים נוספים לצד השתלת השיניים אז כמובן כי כל העסק יהפוך ליקר יותר ויצריך מספר ביקורים גדול יותר אצל הרופא, וכפי שהבנתם אז ביקור הוא זמן, וזמן כמובן עולה כסף.

 

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן